zondag 3 december 2006

De uitgerekende datum van de bevalling is vandaag!!!!

De uitgerekende datum van de bevalling is vandaag!!!!

Vandaag 3 December 2006 en ja hoor vandaag is het dus de uitgerekende datum voor de bevalling!! maar nog niks is in zicht. in ieder geval binnen nu en een week moet het hele spektakel toch echt gaan beginnen, want anders kan jullie kindje onderhand gaan lopen meiden. of heeft het zelfs al een ondertand, tja het zijn allemaal dingetjes waar je aan kan gaan denken toch. er komt een reuze baby uit. Wij met z’n allen zitten in spanning te wachten. en ik wacht op een telefoontje zodat ik eindelijk een super verhaal mag gaan plaatsen op deze site. Wat duurt wachten toch lang zeg poeh poeh..
Gisteren had ik Diana nog even op de computer en ze vertelde me dat er nog helemaal niks gaande is, ja dat ze moeite heeft met van alles en nog wat nu. omkeren in bed..enz enz..jeetje het is me ook wat hxe8 40 weken voldragen baby in de buik die denkt hxe0hxe0hxe0 ik heb er nog geen kracht voor..maar lieve baby we staan startklaar om je in ontvangst te nemen.natuulijk weten we ook wel dat het bij mamma in de buik ook lekker warm is en dat het erbuiten toch wel koud is, maar je moet er toch echt aan geloven hoor!! nu kan je mamma nog een beetje lopen met jou in haar buik, maar als het wat langer gaat duren dan wordt het toch echt steeds zwaarder voor haar. en ook mamma Patrice is al op van de zenuwen en weet van gekkigheid niet meer hoe ze het heeft, dus ja we weten het nu wel hoor. dus neem je tijd maar schiet wel een beetje op hxe8 haha. ook tante lyd heeft Mari en Quint vanaf maandag een hele week naar het kinderdagverblijf gedaan om jou mamma’s een beetje te kunnen ondersteunen, en het zou toch zonde zijn als dat voor niks zou zijn. maar okxe8 we wachten nog wel even af hoor. voor alle mensen die de site Ditrice nu extra goed in de peiling houden…ik hou jullie op de hoogte in ieder geval vanuit hier een dikke kus en de groetjes van ons Mari Quint en hun Mamma Lyd xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten