vrijdag 16 maart 2012

We hebben een clupske opgericht voor mensen ....

Ojee wat heb ik gedaan !!

Yannick kwam straks huilend beneden had zich gestoten en pijn gedaan dus dikke tranen. Bij Yannick kun je dan beter even overgaan op ' iets ' anders dan aandacht geven aan de tranen want dan is het hek van de dam. Dus ik keek hem aan en begon spontaan( vraag me niet hoe ik er op dat moment bij kwam ???) het lied te zingen we hebben een clupske opgericht voor mensen met .... hij keek me aan en schiet in de lach ( hij begreep dus waar het over ging ) maar nu is dit hek van de dam al 1.5 uur zingt meneer uit volle borst dit lied , you tube filmpjes moesten bekeken worden. Nu gaan wij zo naar het winkelcentrum en vrees met grote vrees dat hij de eerst beste persoon die hij tegenkomt aanspreek en zingt .. WE hebben een Clupske opgericht ........................ ojeeeeeeeeeeeee wat heb ik gedaan help!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten