woensdag 16 november 2011

Feest : Mama was jarig

Vandaag 16 november 2011  was mijn mama jarig en hadden we feest.

Ik moest eerst naar school en had tegen de juf gezet dat mam jarig was dus dat ik iets moois wilde maken .
Toen ik uit school kwam, liep ik gelijk naar boven want daar stond het cadeau voor mama. mama mist dit niet dus het was een extra verrassing;)
S'Morgens had ik mama als wat gegeven samen met Patrice een leuk tasje met allemaal lekker badspulletjes erin.
Maar dit cadeau was speciaal van mij voor mama.
Ik kwam zingend naar beneden:  lang zal mama leven lang zal mama leven ....
Het was een grote doos in mijn lievelingskleur .Ik vroeg mama mij even te helpen met de doos open te maken omdat er plakbad om zat en toen..............
woezzzzzzzzzzzzz vloog er een heel grote heliumballon uit met Micky mousse erop en daar hing enveloppe aan met een kaartje erin aan met de tekst
Lieve mama,
gefeliciteerd met je verjaardag 
Dikke x en knuffels van
YANNICK

Mama vond het geweldig  en was heel blij.
Ik had ook nog iets leuks gemaakt op school en dat zat mooi verpakt in cadeaupapier.
We hadden ook slingers opgehangen voor mama en lekker taart gehaald dus het was heel gezellig.
S, middag kregen we visite en s, avond kwam Gwen en jojo ook nog maar toen moest ik gaan slapen helaas .
Maar het was een hele leuke dag mama is 45 geworden.










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten