dinsdag 3 juli 2007

Zomaar



Yannick_372007_001_1 Yannick_372007_002 Yannick_372007_003
Yannick_372007_009_1 Yannick_372007_012 Yannick_372007_014
Lekker nog in mijn pyjama , met mijn mama,s gek doen dansen en zingen dat is het liefste wat ik doe, bezig gehouden worden!! hahaha Ja dat beloofd nog wat.
In de box vind ik ‘even’ leuk in de wipstoel krijg ik het voor elkaar om er bijna uit te klimmen, de kinderstoel is besteld die verwachten we morgen, ja dat vond je geweldig in ons lan dal huisje dus voor jou maar besteld.
Zie foto: kan ook in ligstand en je kunt hem omlaag zetten zodat je zo hoog zit als bv wij op een bankstel . Kun je straks lekker kliederen als je een beetje zelf kan eten.
Lk_oranje
En op je buik dat is toch je je voorkeur geworden terwijl je in het hele begin krijsde als je op je buik werd gelegd en nu….. doe je niet anders alleen maar buik buik en nog eens buik, ook heel fijn met luier verschonen huhuhuhmmmmmmmmmmmmm mama, moet je dan met een hand omlaag drukken en de poepbilletjes dan nog maar zien af te vegen ja ja dat is een hele klus, je wilt meteen draaien zou gauw mama je alleen maar op het aankleedkussen legt dan begind het FEEST!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten