woensdag 6 december 2006

De eerste nacht met ( fluit) keteltje !!

De eerste nacht met een fluitketel!! en mooie foto’s.. 
6 December 2006
Zo daar zijn we weer ik heb wel weer wat te vertellen over deze dag. zoals beloofd blijf ik updaten.. Allereerst wilt Diana vanuit haar bed iedereen alvast hartelijk bedanken voor de fijne reacties die ze op haar site krijgt!! ze kan het zelf nog niet lezen maar we vertellen natuurlijk alles al door voor haar. ze ligt namelijk een verdieping hoger en kan nog niet achter de pc haha. maar dit gaat nu ook goed zo. vandaag was een zeer drukke dag, ik was er rond de klok van 12:00 uur en was eerst even naar de winkel geweest voor wat broodjes want dat hebben ze wel nodig dacht ik dan maar. aangezien Diana gisteren 5 december al uit het ziekenhuis is gekomen kon ik lekker naar hun huis en hoefde ik niet naar het ziekenhuis, ik liep het huis binnen en zag dat de kraamverzorgster al druk bezig was. ik stelde me voor hallo daar.. nou ik ben lyd een vriendin van de meiden. effe naar boven om Diana en Patrice en Yannick goeie dag te zeggen en heb eerst maar eens een afwasje gedaan om te beginnen. daarna wat broodjes klaar gemaakt voor iedereen met een lekkere kop koffie. Diana had al visite van Marjolijn een collega zij heeft Patrice even mee geholpen met de geboortekaartjes te vouwen, en die ook gelijk op de bus gedaan fijn hoor die hulp… Patrice zei ik moet nog zoveel doen ik weet gewoon niet meer waar alles ligt.. ik zei komt goed wat moet er allemaal gedaan worden dan gaan we wat verdelen. Yannick aangeven bij de gemeente, een kolfapparaat halen bij de thuiszorg, medicijnen bij de apotheek halen, cz bellen, een begrafenis afsluiten niet leuk om aan te denken maar zeker zo belangrijk. de honden uitlaten, effe knuffelen bij Yannick en Diana. veel dingen die moeten, dus bij het begin beginnen. maar door alle komotie van bevallen en moe zijn kon Patrice niks meer terug vinden. legitimatie bewijzen en trouwboekjes waren ineens spoorloos.. ja ik kan het me heel goed voorstellen. maar oke ikzelf zei weet je Patrice ik ga dat kolfapparaat wel halen dat scheelt jou weer doe maar rustig aan. 10 min later had ik hem al in huis dus dat was xe9xe9n. daarna ben ik met Patrice naar de gemeente gegaan en trokken een kaartje omdat het natuurlijk kei druk was. Patrice zei ojeeee ik ben mijn legitimatie vergeten shit. ik zei wacht ik bel naar jou huis want daar was haar zus ook inmiddels aangekomen. ik zei Moon wil jij even kijken voor het legitimatiebewijs van Patrice en wil je die komen brengen bij de gemeente. en net op tijd toen we net aan de beurt waren kwam Moon binnen. hxe8 hxe8 net op tijd. dus Yannick staat ingeschreven joepie dat was twee. daarna zijn we met z’n tweeën naar de apotheek gegaan voor de nodige dingen die hun nodig hadden. en zo was het inmiddels 16:30uur en toen moest ik gaan want Mari en Quint moest ik ophalen bij het kinderdagverblijf. moest zelf nog een uur rijden dus het kwam allemaal goed uit.. morgen weer een dag naar Nijmegen en dan weet ik dat het echt allemaal dik in orde komt. wel wordt het tijd dat ze effe wat rust inbouwen want het is veel te druk in huis. dus meiden echt nog geen visite ontvangen hoor, hou het even bij de kraamhulp want dat is oozoo belangrijk. besteed deze kostbare tijd voor jullie drie. en kraambezoek dat komt wanneer jullie op orde zijn. zeg gewoon nee!! wees een beetje streng voor jezelf daar heb je straks alleen maar profijt van. echt als mensen willen weten hoe het gaat dan kunnen ze deze site lezen en de foto’s bekijken toch. het is heel lief bedoeld allemaal, maar niet goed voor jullie. zo en dat zeg ik haha. dus lieve mensen dat kraambezoek effe uitstellen..
Maar oke ik zal even wat foto’s plaatsen komen ze…..
 
Yannick_5_december_2006_033 Yannick_5_december_2006_035                         Yannick_5_december_2006_034                          Yannick_5_december_2006_027                          Yannick_5_december_2006_001                           Yannick_5_december_2006_013
Yannick_5_december_2006_023                          Yannick_5_december_2006_016                 Yannick_5_december_2006_030    Yannick_5_december_2006_004 Yannick_5_december_2006_026 Yannick_5_december_2006_015 Yannick_5_december_2006_006 Yannick_5_december_2006_014 Yannick_5_december_2006_017

Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn
Yannick_11122006_001_1
Ik wist niet dat ik na een blik
zo veel van je houden zou
Maar ik weet nu al niet eens meer
hoe ik leefde zonder jou
Voor zoveel wezenlijke dingen
Leek ik blind tot dit moment
En die zijn ineens zo zichtbaar
Nu dat jij er bent
Oh, ik hoop dat ik je geven kan
wat jij me geeft
Zo lang ik leef…
Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
En ik hoop dat je ooit voelen mag
wat ik nu voel
Wat ik bedoel

En wat in woorden niet te vangen is voor mij
Yannick_5_december_2006_033_1
Wanneer je in mijn armen ligt
en zo tevreden naar me lacht
Lijk ik alles te vergeten
dat daar buiten op mij wacht
Alle strijd en alle tranen
Alle stille pijn verdwijnt
En de wereld lijkt voor eventjes
normaal te zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten